att man aldrig lär sig

nu borde jag vara klar med min packning så att jag och Viktor kan åka och handla mat direkt när han kmr. så klart att jag inte är! sover länge, andra tvättmaskin precis startad, viktor här om en halvtimme.. haha, preis som vanligt då!

med det är faktiskt rätt förstående att jag sov länge idag. Igår natt sov jag ju bara 3,5 timme!! kom hem efter utekvällen strax efter fyra och gick och la ig halv fem där omrking. Sedan kom jag på att jag varken hade mobil eller väckarklocka  såvar tvungen att sova utan mina persinner ned dragna så att jag skulle vakna i tid till jobbaet när det blev ljust ute. Kvart över åta lekte solen i mina ögon och det var bara upp och hoppa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0