jobbar och väntar

hemma, sliter och har fullt upp hela dagarna. Samtidigt ligger den underbara pojken och steker på en strand på Cypern, vill ju också!! menmen, snart är han hemma igen. tycker att det är dags att komma nu!! Fast snart är det min tur! I slutet av Augusti ska jag ner till Marbella i två veckor med tjejerna, taggad till tuuusen :)

Idag har det varit jobb, lunchande i solen och sedan design torget. Min vän pontus, min såkallade fjunt, har nämligen studentmottagning imorrn hos sina föräldrar. Känns som jag kännt honom sen ever, men egentligen inte mer än 4 år, varav ett av dessa år spenderade jag utomlands. Aja, hur som är det som syskonkärlek. Syrran - brosan, cöölt!

Aneldningen att han har sin mottagning imorrn är för att han pluggade nere i jönköping, basket. Var nere under hans student, kul dag/kväll/natt!


                


SOM VÄNSKAP SKA VARA


Det jag vill komma till är att det var därför som jag var på design torget idag. Mer säger jag inte .. det får vänta tills imorrn.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0